Zaterdag 8 oktober Bingo voor het goede doel

Op zaterdag 8 oktober wordt in het dorpshuis in Meteren door Keizersdoel een bingo georganiseerd voor het goede doel. Dit jaar zijn de stichting Wens Ambulance Alblasserwaard – Rotterdam en wij, stichting Help Elkaar, de goede doelen. Dat vinden we natuurlijk ontzettend fijn! Alle details kunt u vinden op de website Keizersdoel.nl . Hier vind je ook de goede doelen van vorig jaar. Dus doe allemaal mee en dank je wel Michael de Keizer!

JAM festival West betuwe voor vitaliteit en vrijwilligers 11 en 12 juni 2022

Dit jaar werd voor het eerst het JAM festival georganiseerd door Welzijn West Betuwe. Een soort markt waar allerlei verenigingen, stichtingen en organisaties zich konden laten zien. 10 deelnemers waren genomineerd voor de Leefbaarheidsbokaal, een indrukwekkende wisselbeker én een cheque van 1000 euro. Stichting Help Elkaar was ook genomineerd, wat wij een hele eer vinden. Op 11 en 12 juni waren we dan ook met een flink team aanwezig om mensen te vertellen over wat wij doen. Er waren heel veel enthousiaste bezoekers waar we contact mee hebben gelegd. Ook hebben we heel veel punten gekregen in de race om de bokaal, waarvoor iedereen bedankt! De prijs ging uiteindelijk naar onze buren: Integreren doe je samen! Ook een club mensen die keihard hun best doen om voor anderen het leven een beetje mooier te maken. Het is ze dan ook van harte gegund.
Het mooie weer en de goede organisatie zorgden voor een zeer geslaagd evenement!

Oh yes it's ladies night!

Op 7 april was het zover. Ladies night!
Meer dan 25 dames kwamen bij elkaar voor een hapje en een drankje, maar ook voor een prachtige nieuwe voorjaarsoutfit. Vooraf waren er 2 dames uitgeloot voor een complete make-over. Nagels werden gedaan en make-up. Ook werden ze helemaal in het nieuw gestoken.
Het toegangsbewijs voor de avond was meteen een lot waarmee je kans maakte op leuke prijzen die verloot zijn en bij vertrek stond er nog voor iedereen een goodiebag klaar met parfum, make-up, crèmes en nog veel meer. Voor herhaling vatbaar vinden wij.

Woensdagochtend naailes voor beginners

Op 3 maart is Marion gestart met de naailessen voor beginners. Leren hoe een naaimachine werkt en voelt. Vanaf 9 maart kun je iedere woensdagochtend mee doen van 9.30 tot 12.00 uur.
Kosten: 5 euro per maand inclusief materiaal. Loop gerust binnen, je steekt er wat van op en het is nog gezellig ook!
Op onderstaande foto zien jullie de resultaten van de eerste les. 3 babydekentjes die mee zijn gegaan met de inzameling voor Oekraïne.

naailes-3

Inzamelingsactie voor Oekraïne - 5 maart 2022

Zakken vol dekens en kleding, dozen vol voedsel, luiers, toiletartikelen, kaarsen en nog veel meer. Ongelofelijk hoeveel spullen we hebben gekregen van zoveel gulle gevers! We willen iedereen ontzettend bedanken hiervoor. Het is zo fijn dat we met zijn allen wat kunnen betekenen voor de mensen van Oekraïne die het nu zo moeilijk hebben.
Ook zijn we heel blij dat transportbedrijf Limpens uit Elsloo belangeloos heeft gezorgd voor het vervoer.